Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010

Παιχνίδι με το φως..!

Περίεργο να με εμπνέει τέτοιος τίτλος...τέτοια ώρα. Το μόνο φως που έχω, είναι του λάπτοπ (το οποίο λειτουργεί...παράνομα) και κάτι ψιλά από το κλειστό πατζούρι. Κατά τα άλλα, γιατρέ μου, δεν βλέπω φως...



Κατ' αρχήν, πάλι δεν κοιμάμαι. Χωρίς λόγο. Μ' αρέσει που από αύριο θα ξεκινούσα σοβαρά το πρόγραμμα που έχω χέσει κυριολεκτικά εδώ και μισό μήνα... Λίγο τα ταξιδάκια, λίγο έλειπε ο μπαμπάς και ήμουν ελεύθερη να καίγομαι όπου και όποτε θέλω, λίγο η ζέστη, δεν μπήκα στην σειρά που ήθελα και θα έπρεπε. Τι θα δώσω για δίπλωμα του χρόνου, δεν ξέρω... Δάχτυλα δεν είναι γραμμένα, παρτιτούρες για το ένα κομμάτι δεν έχω (υποτίθεται ότι θα στέλνονταν ταχυδρομικά. Ο Godfather το κανόνισε.) και δεν κάνω καν συντήρηση τα περσινά, να είμαι τουλάχιστον σε φόρμα. Oh, great! Αντίθετα, κάθομαι και βλέπω anime, γράφω εδώ, παίζω Wii (καινούριο, τι να κάνουμε...) ή κάνω γενικά ό,τι μου καπνίσει εκτός απ' την δουλειά μου. Ούτε καν γυμναστική δεν άρχισα! Θα έρθουν τα μέσα Αυγούστου και θα τρέχω (μακάρι και κυριολεκτικά!). Μα πολύ περισσότερο, θα μετανιώνω για αυτές τις μέρες που παραδόθηκα στην "αμαρτία". (αμαρτάνω=αστοχώ. κολλάει.)

Συνεχίζοντας να ζω λοιπόν στην παράλογη ανεμελιά των ημερών, μέσα στην οποία για κάποιον λόγο με έπιασαν τα υπαρξιακά μου και οι ανασφάλειές μου, έχω να δηλώσω ότι το σύνολο των αναρτήσεών μου είναι βαρύ και ασήκωτο.
Δεν πάει να γράφω ξεκούραστα και με απλό τρόπο (όπως μου είπαν)... Το θέμα όλων σχεδόν των κειμένων είναι σύνθετο, προσωπικό και "δύσκολο". Εγώ χαίρομαι που τα διαβάζω (ναι, με συγκεκριμένα πράγματα έχω ΤΕΡΑΣΤΙΟ ψώνιο) αλλά έχω πεπειστεί ότι σε ορισμένα πράγματα είμαι εξαίρεση!
Μπορεί να έχω παράπονο που έχω σχόλια μόνο απ' την Creep και την Poisonous... :Ρ Αλλά και να ίσχυε κάτι τέτοιο, δεν θα το παραδεχόμουν ούτε στον εαυτό μου, ούτε σε σας. :3
Ω ναι, έχω εγωισμό... Και πολύ μεγάλο μάλιστα. Απλώς για να τον δει κάποιος, πρέπει να έχει δεθεί μαζί μου, να νιώθω απολύτως άνετα μαζί του και να μην νιώθω κάτι για αυτόν (ερωτικά πάντα). ;) Πρέπει να αποφασίσω αν θέλω να τον δείξω!


Παιχνίδι με το φως... Σαν τίτλος για πίνακα ζωγραφικής μου φαίνεται. Τουλάχιστον θα όφειλα κάτι πιο ποιητικό σε έναν τέτοιον τίτλο. Αλλά τι να κάνουμε... Τέτοια ώρα ή θα υπερλειτουργώ, ή θα υπολειτουργώ.

3:33! Ο_ο POISONOUUUUSSSSS!!!! HEEEELLPPPP!!!!







It's time to stop acting retarted like that. (and find my suimsuit trunks, συνεχίζει... :3)


Άλλη μια βραδιά άσκοπου ξενυχτιού. Δεν σκέφτομαι... Απλά γράφω...μπας και οδηγηθώ σε κάτι ενδιαφέρον. Μέχρι τώρα, απ' ότι είδατε, δεν βγήκε και τίποτα σπουδαίο!
Αλλά δεν έχω θέμα προς ανάπτυξη... Απλά αφήνω τις λεξούλες να γεννιούνται...
Έχω την εντύπωση ότι αυτή η ανάρτηση θα είναι ο ορισμός της Ετικέτας "Παραλληλισμοί-Παραλογισμοί"! Τόσον παραλογισμό, ούτε μέσα στο κεφάλι μου! Τι να πω; Έχω τίποτα; Έχω... Αλλά θα σας αρέσει; Τι με νοιάζει; Keep going.

Έχει πλάκα που κάποιος μπορεί να χρησιμοποιεί τόοοσα θαυμαστικά... Δεν μιλάω για μένα φυσικά. Εγώ κάποτε τα απεχθανόμουν. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί... Αντικαθιστούν τα ιμότικονς σε πλειάδα περιπτώσεων. Και έχω σιχαθεί τα ιμότικονς, άσχετα αν τα χρησιμοποιώ καμιά φορά γιατί διαφορετικά ο λόγος μου μού φαίνεται ψυχρός και απότομος!
Θαυμαστικά λοιπόν... Σε κάθε μήνυμα υπήρχε θαυμαστικό! Εκτός από μία ερώτηση,και μία εξαίρεση, η οποία τέλειωσε με τελεία. (είχε όμως ιμότικον! τέλος πάντων, το μόνο που μου αρέσει πια πραγματικά, αυτό:
)

Έχει πλάκα... Κάποια πράγματα σου φαίνονται φυσικά από την μία, η λογική σου λέει ότι έτσι είναι, παρ' όλα αυτά δεν θες να τα δεχτείς. Συνήθως η λογική είναι η ισχύουσα εκδοχή... Έλα όμως που αυτήν την φορά νίκησε η καρδιά! Μήπως η φωνή της λογικής ήταν αυτήν την φορά "οι άλλοι"; Μήπως τελικά ξέρεις καλύτερα ορισμένα πράγματα από "τους άλλους"; Γι' αυτό και άρχισες να πιστεύεις ότι "ο φίλος θα ζητήσει την άποψη του φίλου του για κάποιο θέμα, θα την ακούσει, θα την σκεφτεί, αλλά στο τέλος θα πράξει όπως του υπαγορεύει η καρδιά του". Δεν είναι απαραίτητο να παίρνουμε αποφάσεις σύμφωνα με την άποψη και τις πεποιθήσεις του άλλου, όσο και να τον εκτιμάμε/σεβόμαστε/θαυμάζουμε. Ούτε φυσικά και να επιβάλλουμε την δική μας άποψη στον άλλον, ακόμα κι αν αυτός την ζητήσει.
Αυτό το τελευταίο έχω την εντύπωση ότι δεν το τηρώ πάντα. Είμαι λίγο επίμονη στο να αλλάξω κάποια πράγματα στους άλλους, κυρίως σε όσους πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να δουν τον εγωισμό μου (γιατί στους υπόλοιπους... αφήστε το!).


"Χαλάρωσε, δεν χρειάζεται όλα να σημαίνουν κάτι!" Τώρα αυτό ήταν σπόντα ή δεν ήταν; Θέλεις σίγουρα να με πείσεις ότι όλα τα υπόλοιπα δεν ήταν. Οπότε, είναι σπόντα η οποία ακυρώνει το γεγονός ότι είναι σπόντα!
Πωπω, λατρεύω τα συμπεράσματά μου ώρες ώρες... Ειδικά όταν φαίνονται κάπως αστεία, αλλά ισχύουν.

Κάτι όμως που δεν λατρεύω είναι που γράφω συνέχεια για μένα. Μα, I can't help it! Θέλω να γράψω για κάτι μόνο όταν το γνωρίζω σε -έστω και λίγο- βάθος. Γι' αυτό μπορώ να γράψω μόνο για τρία πράγματα: για μένα, για την μουσική μου και για το One Piece, ή για κάποιο anime ή ταινία που έχω κάτσει πραγματικά να δω. Από βιβλία, δεν έχει τίποτα τελευταία... Τον Κόσμο της Σοφίας δεν τέλειωσα ποτέ, Τόλκιν δεν με βλέπω να ξαναπιάνω (τουλάχιστον φέτος), τον Μαύρο Πύργο δεν θυμάμαι καν πού τον άφησα, για κάτι άλλο δεν έχω βρει κάτι που να με προσελκύσει πραγματικά να το αγοράσω και να μην αγοράσω κάτι άλλο... Βασικά αυτά. Το διάβασμα, όσο με έλκυε όταν ήμουν 6-7-8 (ε, μα, γιατί είχα απότομη διανοητική ανάπτυξη;) τόσο με απωθεί τώρα. Βα.ριέ.μαι. Και λυπάμαι, ειλικρινά, γι' αυτό.

Κατά τα άλλα, η ζωή συνεχίζεται. (Keep going.)
Τα μάτια μου θα κλείσουν όπου να ναι. (Keep going.)
Δεν ξέρω αν είχε κανένα νόημα αυτό που έκανα, παρ' όλα αυτά όσοι με λέγατε λογική θα με απομυθοποιήσετε κάπως,... 
Όχι ότι με πειράζει... Αντίθετα το επιδιώκω. (Keep going.)
Παρ' όλα αυτά έχω την εντύπωση ότι κάτι πάει στραβά κάθε φορά που απομυθοποιούμαι... Ή μήπως πάει καλά με τον τρόπο του;
Εσύ, αναρωτιέσαι... Δεν είχες κατασταλλάξει σε αυτές σου τις απόψεις;
Μπορεί και να φταίει η ώρα.
Keep going.
Zzz...







Unfortunately... (for you)

9 σχόλια:

Creep είπε...

Χαζό εις την δευτέρα είσαι. :Ρ
I get it. Είσαι εγωίστρια και παράλογη. Χωρίς πλάκα. I get it. :Ρ
Και ναι, και γω χρησιμοποιώ εμότικονς για να μην φαίνομαι ειρωνική... κάτι που στην τελική πραγματικά επιζητώ να φαίνομαι.
Ναι, μιλάω κατάληξα πάλι να μιλάω για την μούρη μου. (Κάτι μου λέει πως δεν είσαι η μόνη εγωίστρια στο μπλογκ σου...:Ρ)
Δεν είπα πως γράφεις ξεκούραστα, γράφεις όμως καθαρά. Βαρύ και ασήκωτο το περιεχόμενο, μα για αυτό ακριβώς με αρέσεις! (<--- αντικατάσταση εμότικον)
Μην αφήνεις πίσω τα πράματα που αγαπάς. Θα τα δεις να χάνονται.
Καλή σου μέρα...
ΥΓ: Δεν είσαι η μόνη που γράφει το ξημέρωμα... :) Like I said. I get it.

Poisonous είπε...

Οκ, αυτές οι τεράστιες αναρτήσεις σου με πορώνουν. :Ρ Αυτό με τα ημότικον δεν το κατάλαβα πολύ, εμένα μου αρέσουν, σνιφ. :Ρ

Ο εγωισμός παρ'όλα αυτά δεν νομίζω να ειναι
αυτό που σε χαρακτηρίζει απόλυτα.. Αλλά εντάξει, κατα βάθος όλοι είμαστε. (Δεν μιλάω για τον εαυτό μου γιατί δεν θα τελειώσω ούτε το βράδυ. :Ρ )
Ο τιτλος είναι φοβερά καμμένος, όπως και η ανάρτηση δηλαδή! (ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟΟΟ)
Και μην σε νοιάζει για τα σχόλια, θα σου φέρω εγώ την Φλέρ! Σχολιάζει σχεδόν πάντα. :Ρ

3:33;;;;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Σου είπα το πιό σατανικό είναι να βλέπεις το ρολόι στο κινητό να γράφει: 03:30 Δεν σας τρομοκρατεί;; Όχι πείτε!!

Τέλος πάντων, αυτά δεν νομίζω να έχω κάτι άλλο να πώ.. Τα λέμε, καλημέρα φιλάκιααα!
Σμούτς που λέει και ο ξέρεις-ποιός. :Ρ
ΒΒ

Art. είπε...

Creep, εδώ σε τσάκωσα! Φαίνεται πως ο αναφερόμενος εγωισμός σου είναι τόοσο μεγάλος που έχεις την εντύπωση ότι είσαι η μόνη που σχολίασε τον τρόπο γραφής μου! Όχι, άλλος μου το είπε το ξεκούραστα.. Κάποιος που ξέχασε τον λογαριασμό του και δεν μπορεί να γίνει αναγνώστης. -_-" Ενιγουέι...


Αγαπητή Poisonous... Πόσο χαίρομαι που μιλάμε την ίδια γλώσσα καμιά φορά. Με παρηγορεί που έχω τουλάχιστον ένα άτομο να με καταλάβει! (περιστασιακά πάντα. ^_^)Ο Βόλντι πούυυυ κολλάει πρωινιάτικα;! Kidding..!
Όσο για το μέγεθος, λυπάμαι, θα προσπαθήσω να το περιορίσω... Αλλά τι να κάνουμε, τα χέρια μου ΤΡΕΧΟΥΝ στο πληκτρολόγιο όποτε έχω έμπνευση... Και τα μικρά κείμενα δεν με ικανοποιούν! Αν βαριέσαι να διαβάζεις μπορείς να με ρωτάς για τα ωραία και σημαντικά σημεία!

(ω θεε μου, φαίνεται ότι δεν συνήλθα από χτες!!!)

Poisonous είπε...

Χαζήηηηηη δεν με πειράζουν οι μεγάλες αναρτήσεις. :Ρ Δεν τις βαριέμαι!! Απλά το είπα! :Ρ Χαχαχαχα

Rip είπε...

Τα μεγάλα και άκυρα ποστ είναι πάντα ενδιαφέροντα, δεν ξέρεις ποτέ πού θα σε βγάλουν :Ρ
Στη θέση σου δεν θα είχα τύψεις. Καλοκαίρι είναι, αν δεν ξεδώσεις τώρα πότε θα ξεδώσεις? :Ρ
Στο "find my suimsuit trunks" θυμήθηκα το School Rumble :D
Φιλιά!

Art. είπε...

^^Από κει είναι Γιάννα!

Κοίτα, αυτό το καλοκαίρι ΔΕΝ πρέπει να είναι έτσι κανονικά... Η επόμενη χρονιά θα είναι πραγματικά δύσκολη, και για να μην είναι τόσο, καλό θα ήταν να βγαλω μέρος της δουλειάς τώρα... Αλλά δεν με βλέπω. :P Οπότε, ας το δεχτώ κι ας περιμένω κάποιον να με ξυπνήσει, τουλάχιστον μέχρι τέλος Ιουλίου!

Dream Girl είπε...

Αν πω πως συμφωνώ με την Γιάννα για το καλοκαίρι θα πέσει ντομάτα... Γιατί είμαι ΑΚΡΙΒΩΣ στην ίδια θέση με σένα. :Ρ Δηλαδή έχω δουλειά να κάνω, αλλά ΒΑΡΙΕΜΑΙ. :|

Τι πρόβλημα έχεις με τα θαυμαστικά; :'(

Art. είπε...

Κανένα! Παλιά απλά απέφευγα να τα χρησιμοποιήσω γιατί δεν μου πήγαινε. :3

Anlin,the sunray. είπε...

Duh... το καλοκαίρι μας έχει κάνει τεράστια ζημιά.. Όλους μας. :Ρ
Ρε μπας και είμαι διχασμένη προσωπικότητα και πραγματικά προτιμώ τον χειμώνα σαν εποχή από την άνοιξη που υποτίθεται πως είναι η αγαπημένη μου;

Καλά μην παρεξηγείς... Απλά να ξέρεις, δεν είσαι η μόνη που παραληρείς τελευταία..

Φιλιά! :Ρ