Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Και είπα να πρωτοτυπήσω...

Δυστυχώς για πολλούς σίγουρα (προπάντων για μένα), βαριέμαι και δεν έχω κάτι άλλο να γράψω. Tagged by: Poisonous & Dreamgirl. Ευχαριστώ που με θυμηθήκατε. :Ρ Όχι, δεν ήταν σπόντα για τους υπόλοιπους. ;)

Πράγματα που αγαπάω:

1. Μουσική-μπαγιάν. Μαζί πάνε.
2. Τον ήλιο.
3. Το όνομα Δημήτρης.
4. Το περπάτημα.
5. Το γράψιμο.
6. Το ποιοτικό χιούμορ.
7. Ορισμένα Anime... Ή πολλά; :Ρ
8. Τον πίνακα ανακοινώσεών μου.
9. Την φύση.
10. Το κουτί μου.



Ξενέρααααα!!!!!


Tagging: Σελήνη, Nameless, katerinaki, Merlin



Μπορεί να είναι κι άλλα, αυτά όμως μου βγήκαν αυθόρμητα, καληνύχτα σας. :3


Υ.Γ. Όταν δεν έχω όρεξη, δεν έχω όρεξη...

2 σχόλια:

Dream Girl είπε...

Αγαπάμε 1,4,5,6,7,8,9.
Για το 3 έτσι κι έτσι , το 2 το μισώ και το 10 δεν μπορώ να το σχολιάσω.:Ρ

Sayonara Art - san ^^

Art. είπε...

Oyasumi, Rea-chan. :3