Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012

Μια ευτυχής συγκυρία

Αν ήμουν άλλος άνθρωπος, θα είχα περάσει καλά στο δημοτικό.
Αν είχα περάσει καλά στο δημοτικό, θα πήγαινα εκεί που πήγαν όλοι.
Αν πήγαινα εκεί που πήγαν όλοι, δεν θα πήγαινα εκεί που πήγα.
Αν δεν πήγαινα εκεί που πήγα, δεν θα τον γνώριζα.

Αν ήμουν άλλος άνθρωπος, δεν θα τον γνώριζα.
Αν δεν τον γνώριζα, δεν θα τον είχα ερωτευτεί.
Αν δεν τον είχα ερωτευτεί, θα το χειριζόμουν καλύτερα.
Αν το χειριζόμουν καλύτερα, θα είχε τελειώσει από νωρίς.
Αν είχε τελειώσει από νωρίς, θα είχα διαφορετικές ευκαιρίες.
Αν είχα διαφορετικές ευκαιρίες, δεν θα αποξενωνόμουν.

Αν ήμουν άλλος άνθρωπος, δεν θα αποξενωνόμουν.
Αν δεν αποξενωνόμουν, δεν θα με πείραζε.
Αν δεν με πείραζε, δεν θα το έκανα.
Αν δεν το έκανα, δεν θα αηδίαζα.
Αν δεν αηδίαζα, δεν θα έφευγα.

Αν ήμουν άλλος άνθρωπος, δεν θα έφευγα.
Αν δεν έφευγα, δεν θα άλλαζα.
Αν δεν άλλαζα, δεν θα είχα επαφή.
Αν δεν είχα επαφή, δεν θα ήξερε.
Αν δεν ήξερε, δεν θα με διάλεγε.
Αν δεν με διάλεγε, δεν θα είχε ανοίξει εκείνη η πόρτα.

Αν ήμουν άλλος άνθρωπος, δεν θα είχε ανοίξει εκείνη η πόρτα.
Αν δεν είχε ανοίξει εκείνη η πόρτα, δεν θα γινόμουν καλύτερη.
Αν δεν γινόμουν καλύτερη, δεν θα πρόσεχα ότι με πρόσεχε.
Αν δεν πρόσεχα ότι με πρόσεχε, δεν θα δημιουργούσα επαφή.
Αν δεν δημιουργούσα επαφή, δεν θα είχα ζήσει εκείνη την νύχτα.
Αν δεν είχα ζήσει εκείνη την νύχτα, δεν θα είχα πλέον ελπίδες.
Αν δεν είχα πλέον ελπίδες, θα τελείωνε;
Αν δεν είχα ζήσει εκείνη την νύχτα, θα τελείωνε;

Αν ήμουν άλλος άνθρωπος, θα είχε τελειώσει.
Αν είχε τελειώσει, δεν θα πήγαινα.
Αν δεν πήγαινα, δεν θα του μιλούσα.
Αν δεν του μιλούσα, δεν θα το ανέφερε.
Αν δεν το ανέφερε, δεν θα το άνοιγα.
Αν δεν το άνοιγα, δεν θα έβλεπα την πρόσκληση.
Αν δεν έβλεπα την πρόσκληση, δεν θα το σκεφτόμουν.
Αν δεν το σκεφτόμουν, δεν θα το ζητούσα.
Αν δεν το ζητούσα, δεν θα δεχόταν.
Αν δεν δεχόταν, δεν θα πήγαινα.
Αν δεν πήγαινα, δεν θα υπήρχε εκείνη η μέρα.
Αν δεν υπήρχε εκείνη η μέρα, θα τελείωνε;

Αν ήμουν άλλος άνθρωπος, θα τελείωνε.
Αν τελείωνε, δεν θα ήμουν εδώ που είμαι.
Αν δεν ήμουν εδώ που είμαι, δεν θα ήθελα να γίνω καλύτερη.
Αν δεν ήθελα να γίνω καλύτερη, θα έμενα στάσιμη.
Αν έμενα στάσιμη, ποιο το νόημα; :)




Ουφ, άντε πάλι. Story of my life (nuff said). Κι εγώ βαριέμαι να το διαβάσω.

3 σχόλια:

Art. είπε...

Όποιος και να 'ναι, (:

Flying.High.Dead.Angel είπε...

Εγώ ήμουν! :) Απλά σου έκανα σχόλιο απ'την δουλειά και έχουμε έναν αρχαίο υπολογιστή και δεν μπορούσα να συνδεθώ... :)

Art. είπε...

Χαχαχαχα κι εμένα η τρελή φαντασία πετάει στα ουράνια! Ίσως επειδή το σχόλιον διεγράφη. :Ρ Να 'σαι καλά γλυκιά μου!