Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010

Αφιερώσεις!

Θα ήθελα να αφιερώσω κάποια τραγουδάκια σε αυτούς που με διαβάζουν, τώρα που είναι ακόμα λίγοι και προλαβαίνω!!!

Στην Poisonous:
 

Hope you like it!

Στην Dreamgirl:
 

Από ένα anime που βλέπω... ^_^

Στον Λευτέρη:
 

Όταν λέω ότι λατρεύω αυτό το κομμάτι, το λατρεύω! Είδα Χατζηδάκη κάπου στο φατσοβιβλίο και το συνέδεσα. χεχε. :Ρ

Στην Creep:


Δυστυχώς δεν βρήκα βίντεο με τους στίχους και δεν αξίζει χωρίς αυτούς. Βασικά, παρλάτα είναι... Σημείωση: μπορεί να μην αναφέρεται στον τρόπο ζωής του καθενός, αλλά άκουσέ το ΟΛΟ. Ξέρω τι λέω!

Στον Merlin:
 

Nομίζω ότι σου πηγαίνει!

Στην katerinaki:


:)

Στην Gianna D.:


Το άκουσα πρόσφατα... Ελπίζω να σου αρέσει! 


Στην Anlin the Sunray:


Ας έρθει και η δική σου ανατολή, μικρή ηλιαχτίδα!

Στον (άφαντο) Σίμο:
Πολύ αγαπημένο... Μα πολύ!

Και τέλος, στην Σελήνη (που παρ' επιπτώντος δεν έχω καταλάβει ακόμα ποια είναι!):

  




Καλησπέρα σε όλους! 

15 σχόλια:

λευτέρης είπε...

Ή μόλις είχα ένα τιτανοτεράστιο Déjà vu ή μου έχεις αφιερώσει ξανά το ίδιο κομμάτι!
Που ασφαλώς είναι υπέροχο! Ήταν μια ευχάριστη νότα σε μία όχι και τόσο ωραία ημέρα! Κάθομαι και γελάω σαν χαζός! :Ρ
Ευχαριστώωωωωωωωωω Αρτεμισάκιιι!♥
Πραγματικά ευχαριστώ!!

Την καληνύχτα (ή καλημέρα; Χμμμ όποτε και να το δεις καλά είναι) μου!

Art. είπε...

Και ναι, περί ντεζα βου πρόκειται! Είμαι σίγουρη ότι θα το θυμόμουν...
Όχι μία, αλλά πολλές νότες! :3 Καλά, ας μην παίζω με τις λέξεις... Χαίρομαι που σε έκανα να χαμογελάσεις, πόσο μάλλον να γελάσεις!

Παρακαλώ παρακαλώ παρακαλώ! Και καλό μεσημέρι!

Σελήνη είπε...

Δηλώνω αθώα και τυχαία περαστική (ντυμένη πέπλα μυστηρίου =Ρ), που της άρεσε το blog και είπε να το παρακολουθήσει.

Απόλυτη επιτυχία στην αφιέρωση, λατρεύω τον Αλκίνοο.

Art. είπε...

Καλωσήρθες λοιπόν (μιας και δεν έτυχε να στο πω!) και χαίρομαι βαθύτατα που ήμουν εύστοχη! ^_^

Simos είπε...

Μόλις το είδα!
Σε λατρεύω, όπως λατρεύω και το τραγούδι! :Ρ
Είχα πρόβλημα με τον λογαριασμό μου στον blogger και ήμουν άφαντος. :σνομπ.
Δε θα επαναληφθεί x)

Anlin,the sunray. είπε...

Σε ευχαριστώ τόσο πολύ μικρή μου, είναι υπέροχο το κομμάτι πιάνουυυ! <3

Και πάλι σε ευχαριστώ. :)
<3

Art. είπε...

Σίμο μου, το καλό που σου θέλω! Δεν μπορώ να στερηθώ τον άνθρωπο που κατάφερε να με καταλάβει με την πρώτη!

Ανθή, παρακαλώ! ^_^

Poisonous είπε...

I don't know when, I don't know how
But I know something's starting right now.
Watch and you'll see.
Someday I'll be
part of your
world.

:)
I surely liked it.
Thanks Art. :)

Art. είπε...

It's been my greatest pleasure, my dear. ;)

Merlin είπε...

Art!!!! Eιναι ένα απο τα αγαπημένα μου κομμάτια!!!! Σε υπερευχαριστώ και συγγνωμη που αργησα να απαντήσω αν και το ειχα δει καιρο!!!

Art. είπε...

Χαίρομαι πάρα πολύ!!! :D

Creep είπε...

Τι ζώο που είμαι. Τώρα το είδα.

Το λάτρεψα το κομμάτι.-
Και τώρα λατρεύω και σένα. :Ρ

"A lifetime of masturbating!
Music, you will definitely miss music...
Hey, you were born, finish what you started!"


Τα καλύτερα αποσπάσματα. :Ρ
Καταλαβαίνεις. ;)

Σε ευχαριστώ πολύ. Νομίζω το κομμάτι ήταν το καλύτερο της ανάρτησης. :Ρ

Art. είπε...

Ω ναι! Καταλαβαίνω. ;)

Και εκτός από ζώον είσαι και ψώνιο. Β) αλλά αυτό το ξέρεις προ πολλού, δεν χρειάζεται να στο υπενθυμίσω. :Ρ Πλακίζω. Μπορεί να μην είναι το καλύτερο (για μένα), έχει πάντως πολλή Κωνσταντίνα μέσα του. Κατά την γνώμη μου. ;)

Creep είπε...

Dude, I swear to you, η οξυδέρκειά σου και η κρίση χαρακτήρων σου με σκοτώνει. Σε αυτό μοιάζουμε. xP
Ναι ρε, είμαι καραψωνάρα, τρέχει τίποτα; (... προσπαθώ να κολυμπήσω, δε σου φτάνει ολόκληρος ο ωκεανός; Θες να παλέψουμε; Λέγε, λέγε, λέγε! :Ρ)

ΥΓ: Απορία! Strike πως κάνουμε στα κείμενα; Σε φόρουμ ξέρω, εδώ δεεεεεεν. -.-

Art. είπε...

Ότι μοιάζουμε το έχω πει απ' την αρχή! (Αλλά με άλλον τρόπο. Νομίζω. :/) Ντόρη! (Y)

< strike > *text*

χωρίς κενά εννοείται! αλλά το έχει και ως επιλογή στην "Σύνθεση" ;)