Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου 2010

Υποβολή προσωρινής απόσυρσης

Δεν νομίζω να υπάρχει, προς το παρόν, λόγος για να γράφω.
Έχω δει ότι δεν ανταποκρίνομαι στις προσδοκίες μου. Θέλω να γράψω για κάτι σύνθετο και δεν έχω το υπόβαθρο ή το λεξιλόγιο για να το αναλύσω. Λέω την άποψή μου για κάτι, αλλά αυτή είναι μια απλή μονοδιάστατη άποψη, η οποία προϋποθέτει να έχεις τον τρόπο σκέψης και τις αντιλήψεις μου για να σε πείσει ή να συμφωνήσεις. Αναλύω κάθε τόσο τον ψυχισμό μου. Μα δεν βλέπω ότι οι περιπτώσεις εδώ είναι δύο: είμαι καλά/δεν είμαι καλά. Το γιατί είναι κοινό και στις δύο... Και το έχω υπεραναλύσει πιστεύω.

Γι' αυτό, θα κάνετε λίγο καιρό να με δείτε. Τουλάχιστον μέχρι να θελήσω πραγματικά να γράψω. Είτε θα βγει κάτι τυχαία καλό, επειδή πέτυχε η στιγμή, τα αισθήματα και το περιεχόμενο, είτε τότε είναι που θα ικανοποιηθώ απ' το "επίπεδο" στο οποίο θα έχω φτάσει.Γιατί ο καλός μουσικός παίζει πάντα καλά. Μπορείς να συγκρίνεις δυο φορές και να βγάλεις την καλύτερη ή την χειρότερη, μα εξακολουθούν να είναι κι οι δυο καλές. Μόνο και μόνο επειδή φαίνεται το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει, μόνο και μόνο επειδή ξέρει τι κάνει.

Ελπίζω να πετύχω το ίδιο και με την γλώσσα. Και γενικά με ό,τι αγαπάω. :)


Θα περνάω από σας να τα λέμε πού και πού!
Αρτ.

υ.γ. Εγώ είμαι αυτή που σιχαίνεται τις επισημότητες...;

10 σχόλια:

Marsy είπε...

Κάτι σαν κρίση ανασφάλειας μου κάνει αυτό, μιας και ξέρω πως γράφεις καλά.

Αλλά γενικά στα μπλογκς προτιμώ να βλέπω λίγες και καλές αναρτήσεις παρά πολλές και ανούσιες.

Οπότε θα σε περιμένουμε. Εμείς εσένα κι εσύ την έμπνευση.

Φιλάκια!

Amélie Μelon είπε...

Περιμένουμε Αρτάκι μου!! Εδώ είμαστε εμείς όταν θα είσαι έτοιμη! ;)

Creep είπε...

Get your fat ass back here.-

Poisonous είπε...

^^Creep ο αυθορμητισμός σου με τρελαίνει. :Ρ

Ε;; Τι έγινε; Αυτά γιατί δεν μου τα 'πες; 0.0
Θα γράψεις σύντομα, είμαι σίγουρη. Β)

Art. είπε...

Marsy, όχι κρίση ανασφαλειας, απλά επιθυμία για βελτίωση πριν συνεχίσω να "μοιράζομαι" κείμενά μου. ;)

Αμελάκι, ευχαριστώ για την κατανόηση! Και ναι, θα συνεχίσω να τον πετάω. Πριν την Καθαρά Δευτέρα!

Creep, my ass is indeed fat, so I'm not insulted. Not one bit.

Δεν στα είπαμε γιατί δεν ήταν σημαντικά. :3
Πάμε στοίχημα...;
Το επόμενο κείμενο δεν θα είναι πριν τις 23/12. Υπάρχει λόγος για την ημερομηνία. :Ρ

Creep είπε...

Ακριβως επειδή είσαι ρεαλίστρια στο πα. :Ρ Απαιτώ κείμενο. :Ρ (κι ας μην παίζει να προλάβω να το διαβασω... :/)
Σου κάνει καλό να γράφεις. Το λατρεύω όταν γράφεις. Να γράφεις.-

Fleur είπε...

Θα σε περιμενουμε Αρτ μου.:D

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΩ ΕΣΥ ΦΕΥΓΕΙΣ:(
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

Art. είπε...

Creep: :PP

Fleur: Χαίρομαι...!

Σκρουτζάκο, μην ανησυχείς, σε δυο μέρες επανέρχομαι και επισήμως. ;)
Χαίρομαι για την αμοιβαία αλληλοανακάλυψη των ιστολογίων μας και σου εύχομαι ξανά ό,τι καλύτερο για τις γιορτές και όχι μόνο!

Rontiven είπε...

Φορτωσε τις μπαταριες σου και σε περιμενουμε δριμυτερη! Ολοι μας χρειαζομαστε που και που λιγο χρονο "οff"!!
Καλα να περνας!! :)