Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

To blog or not to blog?







Παιχνιδάκι που είδα στο ιστολόγιο της Αγανακτισμένης Έφηβης και θέλησα να παίξω... Σύμφωνα με τις οδηγίες, παραθέτουμε πέντε πράγματα που μας αρέσουν στο blogging και πέντε που δεν μας αρέσουν.

To blog, λοιπόν, or not to blog?


+:

-Η δυνατότητα που μου δίνεται να εκφράζομαι. Τώρα θα μου πείτε δεν είναι ο μόνος τρόπος, αλλά αλλιώς είναι να ξέρεις ότι απευθύνεσαι -κυριολεκτικά- σε κάποιους.
-Η δυνατότητα παράθεσης επιπλέον οπτικοακουστικού υλικού (το μόνο πράγμα στο οποίο πιστεύω ότι "υπερέχουν" οι ιντερνετικές συναναστροφές γενικά).
-Η γοητεία της ανωνυμίας... Το γεγονός ότι προσπαθείς να "διαβάσεις" τον άλλον μέσω ενός άβαταρ, ενός τρόπου στησίματος της εμφάνισης του ιστολογίου, ενός ψευδωνύμου (πριν καν αρχίσεις να τον διαβάζεις).
-Το γεγονός ότι πληροφορούμαι, μαθαίνω, προβληματίζομαι, γοητεύομαι από τον τρόπο γραφής και σκέψης άλλων ατόμων, όλων των ηλικιών (βασικό).
-Ευκαιρία για μπίζνες, οφ κορς. (A)


-:

-Το γεγονός ότι εδώ εκφράζομαι πιο εύκολα απ' ότι προφορικά. Κι επίσης το γεγονός ότι στο πληκτρολόγιο γράφω πιο γρήγορα απ' ότι στο χέρι.
-Η μουσική (ειδικά δυνατή) που παίζει με το που μπαίνεις σε ένα ιστολόγιο...
-Το γεγονός ότι έχει γίνει πια "μόδα" και πλέον οποιοσδήποτε "άσχετος" έχει ιστολόγιο. Άσχετο αν σταματάει να γράφει μετά από τρεις αναρτήσεις.
-Η προσβλητική προς τον εαυτό μου επιθυμία για νέα σχόλια.
-Τα templates που δεν αφήνουν εμάς τους ολίγον άσχετους να κάνουν τις προσαρμογές που θέλουμε. Όχι, δεν είμαι καλή στην html, τι να κάνω...


Αυτάααα... Προσκαλώ τους Poisonous, Dreamgirl, Creep, Timotei, Merlin, Amelie Melon, Fleur, Anlin the Sunray, Rontiven.

6 σχόλια:

Fleur είπε...

αα,στα περισσοτερα συμφωνω!!
Ωραιο παιχνιδακι!
Μπορει να το παιξω και εγω.:P

Amélie Μelon είπε...

εγώ τα γραψα!! :D θα τα δημοσιεύσω αύριο!! ωραία τα δικά σου αρτάκι!

Anlin,the sunray. είπε...

Ακριβώς αυτό. Είναι ειρωνεία να έχεις μπλογκ για να εκφράζεσαι και παράλληλα να εκφράζεσαι με την ίδια δυσκολία όπως και εκτός ίντερνετ. :Ρ

Αγανακτισμένη Έφηβη είπε...

μου άρεσε πολύ αυτό το blogoπαιχνίδι! :)

χαχα, αυτό που ΟΛΟΙ ανοίγουν ένα ιστολόγιο, τις πρώτες μέρες κάνουν 6 αναρτήσεις την ημέρα και μετά σταματάνε να ασχολούνται και μένα μου τη δίνει. :Ρ

Poisonous είπε...

"-Η γοητεία της ανωνυμίας... Το γεγονός ότι προσπαθείς να "διαβάσεις" τον άλλον μέσω ενός άβαταρ, ενός τρόπου στησίματος της εμφάνισης του ιστολογίου, ενός ψευδωνύμου (πριν καν αρχίσεις να τον διαβάζεις)."

Αχ αυτή η ανωνυμία.. Μόνο γοητεία;

To blog.

Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Όποτε μου έρθει έμπνευση θα κάνω και ένα πόστ, μιας και χάθηκα. (πάλι. :Ρ)

Φιλιά. :D

Rontiven είπε...

Ευχαριστω για την προσκληση! Θα ανταποκριθω οσονουπω! ;)