Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011

Κάτι απ' τα παλιά...

17 Αυγούστου 2009

"Θέμα" (Σε εισαγωγικά): Τι είναι για εσάς μαγεία;



Από μικρή ονειρευόμουν να ανακαλύψω κάτι… Να κάνω κάτι σπουδαίο. Είχα όνειρα… όπως κι ο καθένας μας. Μα ήμουν αφελής. Νόμιζα ότι όλα ήταν εύκολα και γίνονταν αμέσως, με αποτέλεσμα να απογοητεύσω τον εαυτό μου από νωρίς και να εγκαταλείψω τα όνειρά μου. Πριν καν τα οραματιστώ στην τελική τους μορφή…

Από μικρή γνώρισα την μουσική. Άρχισα την μελέτη. Στην αρχή δεν την θεωρούσα τόσο μεγάλη υπόθεση… την είχα κάνει τρόπο ζωής, «ρουτίνα» όπως την έλεγα παλιά… Απλά το έκανα. Χωρίς να ήξερα πώς θα μπορούσε να εξελιχτεί. Μα, για κάποιον λόγο, δεν μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτήν…

Από μικρή ήθελα να κάνω μαγικά. Έπαιζα ατελείωτες ώρες «Χάρι Πότερ» με μια φίλη μου, περιπλέκαμε καταστάσεις, πρόσωπα, γεγονότα… Και πάντα ευχόμασταν «Να υπήρχε μαγεία! Η ζωή θα ήταν πολύ πιο συναρπαστική!». Μας είχε συνεπάρει αυτή η ιδέα. Και όσο το σκεφτόμασταν, τόσο λυπόμασταν που δεν θα πραγματοποιούνταν ποτέ. Και κάποια στιγμή, όπως ήταν φυσικό, «συμβιβαστήκαμε».


Μα τι είναι μαγεία τελικά…; Τότε νόμιζα ότι ήταν κάτι το εξωπραγματικό. Μαγικά ραβδιά, ξόρκια, φίλτρα και ιπτάμενα σκουπόξυλα. Μα τώρα… βρήκα ότι η μαγεία μπορεί να κρύβεται και στα πιο «συνηθισμένα» μέρη. Στην ουσία παντού. Ακόμα και μέσα μας… όλοι κρύβουμε μια δόση μαγείας. Άσχετα αν συνήθως την κρύβουμε, την αγνοούμε ή απλά δεν την καταλαβαίνουμε… Και ανακάλυψα ότι μπορώ να κάνω μαγικά τελικά… Αρκεί να μην σταματήσω ποτέ να ονειρεύομαι. Και, αν και τα όνειρά μου μοιάζουν άπιαστα, αν και βρίσκονται στον ουρανό, δεν ανησυχώ. Γιατί βρήκα την δική μου «νεραϊδόσκονη». Κι αυτή είναι η μουσική.


Από μικρή ήθελα να πετάξω. Μου είπαν ότι δεν μπορώ. Μα τι με σταματάει να στοχεύσω στον Ήλιο; Ποιος μπορεί να με σταματήσει, αν αυτή είναι η μεγαλύτερη επιθυμία μου; Κανείς. Μόνο ο εαυτός μου. Ο φόβος μου, μην πέσω και πληγωθώ… Αλλά έχει σημασία; Αν μπορέσεις και απογειωθείς, ακόμα κι αν πέσεις, τίποτα δεν σε εμποδίζει να συνεχίσεις την προσπάθεια. Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο. Μα με μια μικρή δόση μαγείας όλα γίνονται. Γιατί η μαγεία είναι κάτι απλό. Τόσο απλό, που οι άνθρωποι αδυνατούμε να την καταλάβουμε. Είναι δύσκολο να την εξηγήσεις με λόγια… κι αν τελικά το κατορθώσεις θα φαντάζει σαν τρέλα. Την Μαγεία δεν μπορείς να την περιγράψεις… μόνο να την βιώσεις. Και αν καταφέρεις και την βλέπεις σε κάθε τι, σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε στιγμή,
…τότε έχεις κερδίσει






 Χμμ... Ένα πράγμα θα μπορούσα να πω γι' αυτό το κείμενο: αδέξιο. Πολύ αδέξιο.
Παρ' όλα αυτά, ανακαλύπτω διαβάζοντάς το ότι δεν άλλαξα τόσο πολύ όσο θέλω να πιστεύω. Τα ίδια πράγματα πίστευα και τότε. Τους ίδιους συμβολισμούς χρησιμοποιούσα, παρόμοιες γενικές αντιλήψεις με καθοδηγούσαν.
Γι' αυτό και θεώρησα ότι θέλω να εξελιχθώ, να διαβάσω περισσότερο, να καλύψω περισσότερα θέματα, να δοκιμάσω διαφορετικό ύφος, πριν συνεχίσω να γράφω κείμενα προς δημοσίευση.
Δεν λέω, βελτιώθηκα... Αλλά τι έκανα; Τι μεσολάβησε για να αρχίσω να γράφω πιο εμπεριστατωμένα;
Δεν ξέρω να πω.
Ξαφνικά κάτι έγινε και γράφω όπως γράφω τώρα.

5 σχόλια:

Art. είπε...

Τι σημασία έχει αν μου αρέσει ή όχι;
Συμβαίνει.
Και έχει τα θετικά του και τα αρνητικά του... Ένα βασικό αρνητικό -για μένα- είναι η έλλειψη πρωτοτυπίας. Αλλά απ' την άλλη κακό είναι να έχεις κάποιο σήμα κατατεθέν;
Δεν ξέρω αν είμαι απαιτητική με τον εαυτό μου ή όχι σε αυτό το θεμα. Στο μέλλον θα δω. Προς το παρόν το γράψιμο με διασκεδάζει... Και βλέπω πώς εξελίσσεται.

Poisonous είπε...

Τι γλυκούλι κειμενάκι!
Αν και δεν πολυκατάλαβα τι θέλεις να πείς με τον σχολιασμό σου παρακάτω..
Εξελίχθηκες. Είναι φυσικό. Δεν χρειάζεται να έχει μεσολαβήσει κάτι..

Καλό βράδυ!

Αγανακτισμένη Έφηβη είπε...

όλοι μας εξελισσόμαστε. είναι φυσικό. άλλοι βελτιωνόμαστε και άλλοι όχι. εσύ, από ότι βλέπω, βελτιώθηκες πάρα πολύ (όχι ότι το είχες και ιδιαίτερη ανάγκη αλλά τέσπα :Ρ).
φαίνεται ότι μόνο εγώ αποτελώ εξαίρεση σε αυτόν τον τομέα: παλιά έγραφα πολύ καλύτερα και στα ελληνικά και στα αγγλικά. τώρα...ασχολίαστο.

και, δεν θα κρατιόμουν αν δεν το έλεγα: ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΕΥΧΗΘΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΧΟΓΚΟΥΑΡΤΣ!!!

Flying.High.Dead.Angel είπε...

Πολύ γλυκό, Art! :)
All it takes is faith and trust and just a little bit of pixie dust!!! :D
http://www.youtube.com/watch?v=lfSPY_inKfg&feature=related

Faery είπε...

Εγώ θα την έλεγα απλά καταπληκτική!
Τόσο αληθινή! Μ'άρεσε και δεν με νοιάζει να κρίνω αν είναι αδέξιο ή όχι. Είναι αληθινό και μιλάει στην καρδιά! Καμιά φορά κάτι πιο προσεγμένο μπορεί να μην σε κάνει να νιώσεις.. Αυτό είναι επιτυχία να κάνεις τον άλλον να νιώσει κάτι.
Και εμένα με έκανες :)
Υπάρχει μαγεία! Αν θέλουμε να την δούμε!