Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Seven.

Κατόπιν διπλής (!!!) πρόσκλησης από τις αξιαγάπητες "γνώριμες" και δεινές μπλόγκερ Amelie Melon και Estella, δεν θα μπορούσα να μην παίξω κι εγώ το παιχνιδάκι! Παραθέτω λοιπόν εφτά πράγματα, προσωπικά (ή όχι και τόσο).

1.α Είμαι μουσικός, και στην ιδιότητα και στον χαρακτήρα (κατά κοινή ομολογία). Αυτό σημαίνει:

1.β = 2. Πάμε παίζουμε φεύγουμε. Η ποιοτική προχειροδουλειά είναι το φόρτε μου, καθώς και ο χαμαιλεοντισμός.

1.γ = 3. Παθιάζομαι και γοητεύομαι από συγκεκριμένα πράγματα, αλλά εύκολα. Α, και είμαι διαρκώς ερωτευμένη -με κάποιον, με κάτι,... δεν έχει και τόση σημασία. Παρ' όλα αυτά έχω την σταθερή μου αγάπη, αλλά κοιτάω και τριγύρω.

Το ξέρω ότι κλέβω.

4. Μετανιώνω το κάθε μου "λάθος", παράλειψη, απερισκεψία. Επίσης μετανιώνω για τα πράγματα για τα οποία δεν έχω μετανιώσει, αναρωτούμενη αν θα έπρεπε να είχα μετανιώσει. Ναι, άντε βγάλε άκρη.

5. Μου ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ τα κομπλιμέντα για οτιδήποτε εκτός απ' την μουσική, τα οποία μπορώ άνετα να τα πετάξω μπαλάκι. Ειδικά όταν μου τα κάνουν καθηγητές. Νιώθω σαν να είμαι διαφορετική από όλους τους υπόλοιπους...

6. Έχω μια πολύ ισχυρή πεποίθηση ότι είμαι διαφορετική από όλους τους υπόλοιπους, και κατά καιρούς γίνομαι ρατσίστρια με όλους όσους δεν μπορώ να επικοινωνήσω ή έχουν βάλει προτεραιότητες αδιανόητες για μένα.

7. Λατρεύω τον αδερφό μου. Είναι το πιο νευρόσπαστο, ενοχλητικό, σταρχιδιστικό πλάσμα που ξέρω, με λέει μικρή και κοντή κι ας τον περνάω δύο χρόνια, αλλά έχει χιούμορ, όταν θέλει είναι πολύ πιο υπεύθυνος από μένα και έχει γίνει πολύ ωραίος γκόμενος. Πάλι κατά κοινή ομολογία.



Προσκαλώ... όποιον το δει και δεν το έχει κάνει!

5 σχόλια:

Virgilia είπε...

Σε λατρεύω για το 2, το 4 και το 6 :Ρ Και το 3 σε μικρότερο βαθμό xD
Φιλιά!

Amélie Melon είπε...

Art is back!!!!! yeahh!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.

Creep είπε...

Μπου.

Art. είπε...

@Virgilia: Γιατί έχω την εντύπωση ότι αυτά είναι τα χειρότερα των χειροτέρων μου..; Τέλος πάντων, να 'σαι καλά! :3 Μάκια...

@Amélie Melon: Ε, καιρός δεν ήταν; Έχω όμως την εντύπωση ότι όπου να 'ναι θα εμφανιστούν νέα παράπονα για την απουσία μου! Φιλιά πολλά!!!

@Σκρουτζάκο: Γλυκύτατος όπως πάντα... (:

@Creep: Να μού τραβήξεις την προσοχή ήθελες; Τα κατάφερες! Μην το ξανακάνεις έτσι όμως. Θα σού πω άλλη φορά γιατί... Φιλιά πολλά!