Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

Λίγο απ' όλα!

Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος μιας αυτοπροσδιοριστικής ανάρτησης, παρ' όλα αυτά θα τον χρησιμοποιήσω με την κυριολεκτική του έννοια. :3 Λίγο απ' όλα  λοιπόν...

1. Χάρηκα πάρα πολύ που μιλήσαμε. Το εννοώ. Δηλαδή... μου είχες λειψει! Και το κλίμα μου έλεγε ότι δεν θες πολλά πολλά μαζί μου. Παρ' όλα αυτά ρώτησες αν θα είμαι μαζί σου φέτος... Τι κρίμα που η απάντησή μου ήταν αρνητική. Θα βρω ευκαιρία και θα βγούμε, μην σε νοιάζει!

2. Ενωμένοι; Ένα σώμα, μια ψυχή; Κύριοι του εαυτού μας;; Ωωωωχ! Όλα αυτά για μένα=πρωτοβουλία. Λυπάμαι γκάις, δεν την έχω! Είναι απ' τα πράγματα που ξέρω ότι πραγματικά δεν έχω. Θα κάνω ό,τι μπορώ... Εγώ θα απογοητευτώ στο τέλος, όχι εσείς, αλλά αυτό είναι δικό μου θέμα.

3. Τι πάει να πει δεν ξέρεις ποιοι είναι οι βασικοί;; ΟΦΕΙΛΕΙΣ να ξέρεις. Δεν χρειάζεται και να σου αποκαλύψουμε τυχόν μυστικά (;) τα οποία αφορούν γνωστούς σου. :3 Και μην τεμπελιάζεις τώραα... Είσαι απ' τους λίγους που έχω καταλάβει ότι θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. ΠΛΙΖ ΚΑΝ' ΤΟ! Οκ, σταματάω. :3

4. Κάτι τρέχει... Οκ, πάντα κάτι τρέχει κύριος... Γιατί όμως να τα κάνεις πάντα τόσο σοβαρά; Μου την δίνει αυτό. Μου θυμίζει εμένα. Α στο καλό...

5. Δεν το πιστεύω καμιά φορά... Να σε δω στο facebook; Ειλικρινά, παραξενεύτηκα. Σοκαρίστηκα ίσως! Από την άλλη... Δικαίωμά σου δεν είναι; Λογικό δεν είναι; Ίσως να με πείραξαν οι δημοσιεύσεις απ' το Farmville... Wtf? Καλά, όχι ότι θα με πειράζει να έχω ένα άτομο παραπάνω που να ασχολείται με τα τραγουδάκια που βάζω ή να μου λέει χρόνια πολλά στα γενέθλιά μου. Να' σαι καλά, ό,τι κι αν γίνεται.

6. Ωραία, μου πήρες το λαπτοπ (σου). Γιατί δεν με άφησες να αποθηκεύσω την μελλοντική ανάρτηση; Το χειρότερο: δεν μπορώ να μάθω αν όντως δεν την αποθήκευσες. Άλλαξες τον κωδικό. -.-

7. Καταραμένα Σάντουιτς!!!!!!!

8. :)

xD
:3
O_O
^_^
...

9. Επαναλαμβάνομαι: οι ψυχολόγοι δεν κάνουν τίποτα. Μόνο ερωτήσεις. :3

10. Μπλε ξύλινη πόρτα, στριφογυριστή σκάλα που τρίζει, ψαρωτική είσοδος, υπέροχος φωταγωγός, άσπροι τοίχοι, άθλια κουζίνα, άπειρες πόρτες. That's my new home. :)

11. Ανυπότακτες καρδιές. :3

12. Θέλω να πάω σχολείο. :| Σοβαρά.

13. Κρύωσα. :|

14. Ο Heifetz είναι θεός. O Paz επίσης. Ο Ziegler επίσης. Βαριέμαι να γράψω άλλα ονόματα.

15. Κάθε μέρα κάποιος θα λείπει...

16.

7 σχόλια:

Poisonous είπε...

Ανυπότακτες καρδιές!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Καλά τώρα άμα σου πώ ότι δεν κατάλαβα σχεδόν τίποτα από τα πρώτα που γράφεις; :Ρ

Όντως λίγο απ'όλα.
See you at school! ^^

Dream Girl είπε...

Συμφωνώ με Poisonous :P xD
Αγαπάμε την Λίγο απ' όλα πλευρά της Art! :D
Τα λέμε!

Art. είπε...

Και για τις δύο: χαίρομαι που πέτυχα τον σκοπό μου!!! xD

Creep είπε...

Η πιο γαμάτη "περί ανέμων και υδάτων" ανάρτηση που χω διαβάσει έβερ.-
Φσσσσς, go girl!
Καλή μας αρχή αύριο -.-

Fleur είπε...

Φανταστικα τα ακυρα σου και τα λιγο απ'ολα σου :P.

Αλλα ασε τους ψυχολουγους :| βοηθανε <3

bb :)

Art. είπε...

Creep, με τιμάει αφάνταστα αυτό που λες. :| Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε, γιατί έχω καταλάβει ότι έχεις "διαβάσει" αρκετά! Ευχαριστώ!

Fleur, βασικά το σχόλιό μου ήταν ολίγον αυτοσαρκαστικό (είμαι βλέπεις η ψυχολόγος της παρέας. :Ρ) Εκτός αυτού, πιστεύω ότι αυτοί που κάνουν ερωτήσεις είναι πιο "επικίνδυνοι" από αυτούς που δίνουν απαντήσεις. Σαφώς και βοηθάνε, μα στο τέλος ο "ασθενής" λύνει τα προβλήματά του. ;)

Merlin είπε...

Aγαπάμε διάσπαρτες σκέψεις!!! Γραφε κι αλλο!!! Το θεμε πολύ!!!! Σε φιλω Αρτεμακι!!!!