Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010

Nothing... Nothing at all.


Δεν έχω τίποτα να πω.
"Επιθυμώ αυτό που έχω, τίποτα άλλο."
Η ζωή μου είναι υπέροχη αυτές τις μέρες... Όσο ανεύθυνα κι αν φέρομαι, νιώθω σχεδόν πλήρης. Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω που να θέλω... Ακόμα κι αν έχει συννεφιά, ήλιος υπάρχει. Ναι, κι εγώ νομίζω πως το έχω παραχέσει. Αλλά δεν με απασχολεί. Και ναι, δεν θα έχει περαιτέρω ανάλυση σήμερα!

To do list:
-Να μαζέψω (επιτέλους) τα πράγματά μου για την μετακόμιση
-Να αναβάλλω το αυριανό μάθημα. Δεν δούλεψα καθόλου. Και δικαιολογία έχω...
-Να βάλω πρόγραμμα
-Να αρχίσω να διαβάζω (και εξωσχολικά)
-Να δω το Higurashi no Naku Koro Ni και το Code Geass
-Να μπω msn. Μου έλειψε. :|
-Να μιλήσω με ορισμένα άτομα που έχω καιρό...
-Να βρω τι θα βάλω στην χοροεσπερίδα
-Να πάρω την πρόσκληση. :Ρ
-Να χαλαρώσω (κι άλλο)
-Να διαλέξω χρώματα για το καινούριο μου δωμάτιο
-Να δω κανένα όνειρο της προκοπής!
-Να ζήσω το όνειρο


Πολύ κλισέ αυτό το τελευταίο. :3

Άντε, ήθελα μια απλή ανανέωση της αρχικής σελίδας του μπλογκ μου και τίποτα παραπάνω!

Good Morning! And, in case I don't see ya... Good afternoon, good evening and good night...

7 σχόλια:

Fingolfin είπε...

Σε βρίσκω σε πολύ καλή διάθεση. Δε χρειάζεται να εξηγήσεις γιατί νιώθεις πλήρης, αρκεί που νιώθεις έτσι. Αυτό δεν επιδιώκουμε ούτως ή άλλως; Ελπίζω να κάνεις ό,τι έχεις γράψει στη λίστα σου, να συνεχίσεις να νιώθεις καλά και να χαμογελάς.

Art. είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Fingolfin! Χαίρομαι που πέρασες και σου εύχομαι ένα ωραίο απόγευμα!

Σελήνη είπε...

"Επιθυμώ αυτό που έχω, τίποτα άλλο." Και αυτό είναι ο,τι καλύτερο μπορείς ποτέ να έχεις, Art. :)

Fleur είπε...

Μετακομιζεις?:|

αααααα...θα πας και εσυ στο βεγκας? :D :P

Amélie Μelon είπε...

Μπράβο Αρτ βλέπω πολύ καλή διάθεση! Καλή μετακόμιση και καλά τσεκαρίσματα στην to-do λίστα σου!!

Art. είπε...

@Σελήνη: :) Συμφωνώ. Απόλυτα μπορώ να πω...


@Fleur: Ναι, Μαράκι, μετακομίζω! Όχι πολύ μακριά όμως. Και χαίρομαι πολύ γιατί το καινούριο μας σπίτι είναι υπέροχο!
Για το Λας λες; :Ρ Ναι, πιθανότατα θα είμαι...

@Amelie Melon: Ευχαριστώ πολύ πολύ!

Creep είπε...

1. Εξήγησέ μου τουλάχιστον εσύ, τι τρέχει με αυτή τη χοροεσπερίδα. :Ρ
2. Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, και στο ξαναλέω γιατί συνειδητοποίησα πως μέχρι να γράψεις κάτι που για σένα είναι καλό ή κακό αδυνατώ να καταλάβω αν είσαι στις καλές σου ή στις μαύρες σου.-
3. Έχω μείνει εντελώς πίσω στα ανίμ. Δώσε λίστες ολόκληρες.
4. Συμφωνώ απόλυτα για το διάβασμα. Τι κατεύθυνση;
5. Θα έλεγα και άλλα, αλλά θα ξημερώσουμε. Καλή μετακόμιση να σου ευχηθώ. ;)